8 aug. 2011

Produktiv!

Ledig igår, ledig idag... Igår hann jag med en massa grejer... På förmiddagen var vi ute i lekparken tillsammans med Ida och Vilda men efter 2 timmar började det regna så då vandrade vi hemåt för lite lunch och bullbak. Bakade över 100 bullar så nu har vi för ett tag framöver hoppas jag :o) Sen kom Ida och Vilda hit på lite bullkalas och lek och sen var det middagsdax... Mellan allt detta så hann jag med att köra två tvättmaskiner med!

Imorse så vaknade Edvin redan vid kvar över 5, sällan han gör det men dom dagarna han gör det känns fruktansvärt långa... Dessutom är jag lite halvdålig, har en förkylning som trycker i huvudet och öronen och en näsa som är täpt och en hals som kliar menmen vi kör på ändå... Ute på gården för lek blev det på förmiddagen och sen in och äta lite lunch och sen tog vi oss en cykeltur till Willys och sen hem igen för att äta lite mellis baka lite choklad chip cookies och nu är dom klara tvättmaskinen går och snart är det dax för att börja med middagen... Trots Edvins tidiga morgon så har han ett helt okej humör än så länge (han powernappade 2,5 minut bakom mig på cykeln innan vi skulle in på Willys)... om 2,5 timme får han tidigast sova... Men vi har ju lite kvar att göra på dagen som middag och bad så hoppas dess timmar går fort nu för jag är med riktigt trött nu :o)

Ska skicka iväg en bokbeställning nu med!

KramsKrams


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar