20 apr. 2013

Återuppväckt!

Ja då tänkte jag kanske ta tag i det här med bloggandet igen. Förra året hände det så mycket och året innan det hände det en massa med så allt blev liksom kaosartat kan man säga men nu sitter jag här igen. Lite äldre men mycket mer visar och med en större familj :-) 

2012-Ja vad säger man starten väl inte den bästa då ögat krånglade och jag fick åka kontroll på kontroll, 1200 spänn på läkarbesök inom loppet av 1 månad så frikort var givet där... Ögat är fortfarande inte bra men stabilt och ännu har jag inte behövt behandla det något mer utan går varannan månad på kontroll ungefär...
MAJ, jag är gravid :-) Beräknat BF 1 Januari Yeah, dock lite nervöst över allt som var med Edvin och i och med att jag hade ett MA 2011... Får inom loppet av 1 månad gå på kontroll på SMVC får se ett hjärta ticka redan i vecka 5 :-) och så medicin utskrivet och en plan över hur vi ska gå till väga hela graviditet. RUL vecka 18 och från vecka 20 BM 1 ggr i veckan och var fjärde vecka TUL och läkarbesök på Ackis. Helt fantastiskt vad bra omhändertagen jag har blivit och bemötandet var minst lika bra. 9 Januari i år anlände våran lilla prinsessa 5 dagar över tiden och 3110 gram tung och 50 lång, KÄRLEK. 

Aja det var lite sammanfattning över året som gått nu ska jag ta tag i det här med vikten, gravidkilona är borta iallafall (ca 14 kilo gick jag upp) Har börjat träna och har nu tränats i ca 1 månad. Hade som mål att träna minst 2 dagar i veckan men nu blir det 3 istället det passar liksom bättre, fasta dagar är det med. Har även en PT som jag ska träffa 12 gånger under året och hitintills har vi träffats 2 gånger förra gången körde hon slut på mig och nu ska jag ge järnet tills vi träffas igen då är det vägning som gäller igen :s
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar