29 dec. 2011

2012 blir du mitt år?

Känns som om 2011 blev ett jävla piss år för min del... Idag ofrivilligt ledig igen... Får tillbringa dagen på sjukan och kontraströntgen av mitt höger öga som inte är som det borde... Var på sjukan igår med och då konstaterades det att det var en stor blödning vid gula fläcken... (blödningen gick inte ens att mäta i deras mätinstrument så stor är den...) Svaret på röntgen kommer jag få imorgon så det blir till att vänta, hatar att vänta! Jag vill veta nu vad som ska göras det är ju läskigt om det blir operation. Detta med ögat är orsaken till varför jag inte skrivit på länge för jag ser knappt vad jag skriver.

Älsklingen skulle följa med men nu mår han dåligt så jag får åka själv ändå (tror det hans dålighet beror på oroligheter var samma visa i våras när det var en massa grejer som hände :p han kommer dock aldrig erkänna det själv) 

 Kanske ska skriva att Julafton och juldagen var superbra, mamma på julafton med lilla familjen, bror morfar och mormor och så mamma och Perry såklart. Juldagen hemma hos pappa och Eva med lilla familjen, bror och farfar och farmor. 

I förrgår var vi iväg till Stockholm för att fira lite jul med Emma och Linus med, gjorde lite fynd på mellandagsrean på Sickla men bara BH och trosor till mig själv... Men jag behövde inget annat heller så. 

Skriver mer om mitt 2011 skitpiss år senare! Man måste ju skriva en lite årskrönika trots att det varit ett dåligt år och allt har jag inte delat med mig av på bloggen heller så det kanske blir en del överraskningar för er som inte räknas som min närmaste! 

KramsKrams

1 kommentar:

  1. ge mig ett täcke att dra över huvudet.. usch sara, nästa år ska vi göra till ett grymt år! vi börjar med en tågresa lite norrut :) nu sket sig nyårsplanerna också för mig, fin avslutning på 2011 ;) ta hand om dig! kram

    SvaraRadera