15 dec. 2011

Härliga vintertid!

Edvin skrek som en tok på mig inatt, han hade kräkat ner sängen, HÄRLIGT eller inte! Han kräkade lite till och en sväng i morse men han äter litegrann och drick så får väl vara nöjd med det... Nu känns det stabilt. 

Själv så var jag ju till optikern i tisdags och dom kunde då inte hitta nått fel på mina ögon synen var bra och ingen glasögon behövdes... Han tyckte att jag skulle kontakta en ögonläkare så det har jag gjort idag men fick inte tid förrens 30 Januari så jag får väl gå runt och se konstigt helt enkelt och det är ju ingen som säger att en ögonläkare kommer hitta felet heller. Optikern sa också att det kunde bero på stress. Har inte känt mig stressad men det har ju hänt en hel del i mitt liv senaste tiden så det kanske kan ha en samband ändå. 

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar