8 dec. 2011

Nu då?

Det är en lång väntan... Massa väntan på allt eller inget... Igår var det en långdag upp dusch stress iväg till dagis glömde plånboken hemma så fick springa upp och hämta den och spolarvätskan tog slut och det var ett jädra grisväder ute så in och köpa nytt och sen iväg och jobba. 

Har dock inte fyllt på spolarvätskan ännu men ska göra det innan jag drar iväg sen, idag är det iallafall minusgrader ute. Edvin är lämnad på dagis och jag börjar inte förrens närmare 1 så nu har jag lite tid att fördriva igen... Håller på att tvätta för fullt så att jag slipper göra det i helgen när jag är ledig eller BTW jag jobbar lite X-tra på söndag kan inte på lördag för då ska det inhandlas lite klappar.

Har bokat en tid för synundersökning med har dragit mig för det men nu måste jag verkligen kolla upp den, känns som om allt bara suddas ihop på datorn och så tycker jag det är jobbigt att köra bil i mörker... Dumma synen! 

Nu ska jag kika om det finns nått roligt jobb att söka!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar