21 juni 2009

Midsommar!

Midsommar var massa regn, ännu mera knott usch och fy! Midsommar var massa mys med bebis som firade 10 månader, massa mys med Älsklingen och förlovning :o) Midsommar var massa barn som dansade och hade roligt ute på landet.
Igår var det solsolsol och balkonghäng på dagen med Älsklingen och Ida medans Edvin sov, han ska ju inte vara så mycket i solen, så man måste ju passa på när han sover.
Ida får inte tvillingar den här gången, men det låg en liten frisk och fin krabat där inne som ska ut den 28 november, hoppas det inte blir den 4 december eftersom det ändå på någevis är Edvins andra födelsedag!
Jag ser framemot slutet på sommar men det jag ser framemot mest just nu är solen, diskmaskinen som bör komma om senast 2 veckor har jag bestämt och så lilla båtresan till Åland nästa helg :o)
Nej nu ska jag ut på balkongen och njuta lite mer har faktiskt hunnit fixa mina naglar fina för en gångs skulle dom måste ju vara fina nu så jag kan visa ringen :p
KramsKrams
"Att vänta en glädje är också en glädje"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar