10 juni 2009

Nu Måste Det Bli Gjort!

I Helgen måste lägenheten i G-sunda tömmas för nästa vecka har jag beställt flyttstäd till den, känns skönt att inte behöva göra det själv! Tycker faktiskt att 1900 är ett bra pris och nästa år får man dessutom dra av hälften så då blir det ju bara 950 Kronor! Grymt mycket värt det!

Köpte jättefina skor igår med, jag har verkligne letet som en tok efter ett par vita sköna/fina skor, helst med låg klack så att jag kan jobba i dom utan att få ont i fötterna :p och nu hittade jag dom. (kanske kan slänga upp en bild på dom senare.) Jag kan knappt fatta att jag en gång i tiden bara gått i klackar och detta utan att känna av det :p

Nej nu måste jag fixa mig ska iväg en sväng innan älsklingen åker till jobbet så!

KramKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar