23 juni 2009

Nyttigt!

Idag har jag varit på banken och varit nyttig. Nyttig= fixat mitt pensionspar ännu bättre. Banktanten tyckte synd om mig för att jag har hela 40 år till pension det tycker inte jag, jag älskar mitt jobb så är det bara :o) Så nu har jag utökat pensionsparet ännu mer och så jag startat upp ännu ett sparkonto tydligen någe man inte ser så det är väl bra tror jag :p så nu ska här sparas en massa pengar.
Sen blev det en promis hem gick hela vägen längs med ån, har ju mitt bankkontor borta på björkgatan så det blev ju en lite bit i denna värme och det tyckte inte Edvin var någe kul så vi stannade och satt på gräsmattan en stund vilket han tyckte var jättemysigt lyckades få i han lite fruktpure och vatten med så han var nöjd ännu ett tag... Efter lunchen här hemma så satt vi oss nere på gården i skuggen och mös, vilket funkade bra i ungfär 20 min sen blev Edvin gnällig så det var bara att gå upp igen och lägga han i sängen och nu sover han :o)
Jag håller på att tvätta förfullt måste ju ha rena kläder tills i helgen då vi iväg till Åland för att hälsa på hos pappa och Eva som är där. Hoppas på dunder väder jag :o)
KramsKrams
"Vi möter sällan någon som vi inte har något att lära av."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar