30 juni 2009

Snart är det dax

För ett dopp i det blå... Lalala, skjutsen kommer snart och hämtar mig och lilleman, jag har matat i han både välling för vätskans skull och vaniljyuoghurt för att bli lite mera mätt :o) Har nästan packat färdigt med, det här blir första heladagen på en strand med lilleman men jag tror det kommer gå finfint, hoppas vi hittar en fin plats i skuggan och sen är det soldräckten och smörjning som gäller hela dagen, är precis färdig med den första omgången :o)
Vi är alltså nästan helt färdiga jag ska vara packa kylväskan och sen är det dax!
Ha en bra dag i värmen! Jag älskar det även om det är jobbigt ibland men då får man göra någe åt det som att bada tex eller vara inne! Jag väljer att bada jag :o)
KramsKrams
"I Svårigheterna finner man möjligheterna"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar