29 juni 2011

Dagvild

Har blivit riktig dagvild men idag är det iallafall onsdag (trots att det känns som torsdag) Det är härligt varmt ute synd att man ska jobba hela dagen... För snart är det dax för mig att slänga mig på cykeln till jobbet... Måste cykla i tid så jag hinner få tillbaka min riktiga ansiktsfärg innan det är dax att jobba :o)

På söndag eftermiddag går jag på semester, HÄÄÄÄÄRLIGT! 4 veckor att göra vad man vill och hur man vill... vecka 29 ska dock Älsklingen jobba så då får jag och Edvin roa oss själva men det ska nog gå det med!

KramsKrams
Andrahand är aldrig kul!

1 kommentar:

  1. bra gjort av dig! :) det finns mycket planer men att verkställa är desto svårare. men det blir nog bra det också. ja imorgon får du njuta av en härlig dag! seeeees på fredag! kramar

    SvaraRadera