19 juni 2011

Vill ha tillbaka solen!

Helg igen och min lediga dagar rusade förbi och nu jobbar jag... Gårdagen for iväg den med, jobb, äta, film, sova... Det bästa var att Älsklingen hade fixat maten när jag kom hem så det var bara att sätta sig ner och äta. Han kan när han vill!

Idag är det 2 veckor kvar till semester eller inte riktigt vid 5 tiden idag är det 5 veckor :p men jag har 5 dagars ledig över midsommar med lite sådär X-tra ledig är ju aldrig fel.

Jag undrar vart solen gömmer sig någonstans med det skulle vara så mycket lättare om den vill skina lite och ge värme... Men egentligen så kanske det inte gör så mycket att det är ruskväder nu bara det är fint väder på MIN semester! TACK!

KramKram

1 kommentar:

  1. Vi har i alla fall närmare 30 grader i skuggan nu så du kommer få sol o värme när du kommer här :)

    Kramkram
    Syster

    SvaraRadera