30 juni 2011

Härliga dag!

En härligt lugn och mysig dag som började med en frukost på balkongen men hela familjen, inte allt för ofta sånt händer så det är X-tra mysigt när det väl händer. Sen åkte vi iväg och handlade lite och så blev det lunch lite sova på lunchen och jordgubbar på balkongen till mellis och sen ut till fjällis för korvgrillning med Cilla och Johan.

Korvgrillningen var en riktigt höjdare tråkigt bara att jag inte tänkte på att ta med mig mina badkläder... Smart as där... Edvin fick bada nakenfisen och som han älskade det fick en massa fina kort på han men dom tänkte jag inte visa här... Inga nakenfisen bilder på Edvin på nätet! Han badade med Cilla och Johan långt ut och så var han med mig i kanten också, sprang och härjade som en galning. Bada i sjön blir det helt klart flera gånger.

Nu 3 dagars jobb och sen semester!

KramKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar