14 okt. 2011

God förmiddag på er!

Nog för att jag är en morgonmänniska men klockan 4 tycker även jag att det fortfarande är natt! Det tyckte inte Edvin ska ni veta så nu har man hunnit med att vara vaken i 4 timmar. Har sovit knappt 5,5 timmar inatt och känner mig sådär super trevlig och pigg, och då har jag inte ens sovit dessa timmar på racken utan hade en paus när jag var vaken 1 timme med Edvin med... Äää sova får man väl göra när man är pensionär eller nått! och så kommer jag väl somna långt innan Idol börjar med och jobbet kommer gå galant tur att man slutar vid 3 tiden! 

Snart är det dax att lämna Edvin på dagis för att sen ta vägen förbi affären för inhandla någe till lunch idag och sen grejer till middagen ikväll. Håller tummarna för att dom flesta kunderna kommer vara på ett glatt och trevligt humör idag!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar