10 okt. 2011

Tillbaka i tiden!

Nej det var ingen bättre dag igår, visst kortbetalningen fungerade men ENDAST I EN av kassorna dom andra två låg nere så det blev ett mindre kaos ändå, för givetvis så ska varenda kotte som är butiken betala samtidigt.

BTW jag och Edvin var ner till källaren här om dagen för att kolla efter lite fynd och då hittade jag min dagbok som jag skrev när vi låg på sjukhuset, har dock inte vågat läst den ännu men den ligger här uppe och någon dag ska jag våga mig på att läsa den. Ibland så kommer känslan av att vara där tillbaka så starkt. Idag var det in ett par som frågade efter prematurkläder på jobbet och jag visade att vi hade stl 44 och då säger, -"oj vad start det här kommer han drunkna i" Ooo vad jag kände med dom!

Nej nu ska jag fixa mig inför jobbet, idag blir det bussen eftersom jag ska iväg på lite utemiddag direkt efter! 

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar