26 okt. 2011

Sjukligt och tröttligt!

Trött som få efter en lååååååång dag på jobbet igår med en tillhörande jobbig natt båda till igår och till idag, Har ungefär sovit totalt 5 timmar på per natt och det men lite avbrott däremellan... Hualigen det är jobbigt med sjuka barn, dessutom var det inventering igår vilket blev en jobbdag på ungefär 14 timmar... Idag skulle jag med ha kört ett långpass men eftersom Älsklingen har jobbat inatt och jag har världens bästa kollegor så har jag bytt så jag börjar 12 istället för 10 så Älsklingen kan sova en lite sväng innan han måste gå upp och hand om sjuklings Edvin... Han vaknade brännhet och 40 graders feber... Usch och fy för det säger jag Dont like! Vill att han ska bli frisk nu tycker inte om när min finaste Edvin är sjuk!

KramsKrams
(Så jädra otroligt kul!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar