31 okt. 2011

Tom!

Sådär ja nu är hjärnan helt tömd på allt den INTE kunde... Är helt slut efter en vecka med en sjuk Edvin, och sjuk själv och en del X-tra jobb eftersom det var inventering på jobbet och så skulle man plugga med men det gick sig inte eftersom Edvin varit hemma hela veckan och varit kramgo och mysig, inte lätt att plugga då inte. 

Edvins feber höll i sig ända tills i lördagsmorse men den har den hållit sig borta. I lördags var mamma barnvakt till lilleman med så jag och Älsklingen kunde göra någe tillsammans bara han och jag och det var riktigt skönt, mer sånt ja tack! Igår var jag och Edvin med mamma till Gränby Centrum och sen var vi ut till nya Bolandcity med I mitt tycke inte så mycket se som man inte redan sett.

Och så ställde man ju om den där förbaskade tiden med vad gör det för nytta? Jag tycker vi kan ta bort det helt och hållet helt galet vad fel det blir för Edvin... Men nu klarade han det ändå rätt så okej men jag tycker fan att det bara är ett jädra skitpåhitt!

Har varit hos jobbcoachen idag och fick lite nu info och peppning och det var ju tur det för det känns som om min energi och lust har börjat försvinna men nu har hon laddat på den litegran! Jobb imorgon iallafall och så hållet vi tummsen för att Edvin ska få hålla sig frisk nu!

KramsKrams

1 kommentar:

  1. haha då kan vi stå och prata om vår stickning på jobbet ;) hoppas på att bli lite peppad idag jag med, det behövs! kram kram

    SvaraRadera