1 mars 2011

60:3

Goda besked på BVC lättade upp min dag, Edvin väger numera 10330 gram och är 89 lång. Hon sa också att jag inte behöver oroa mig för att han skulle behöva sond eller knapp på magen och det kändes verkligen bra för det har jag gått och oroat mig lite över. dessutom fick han stående ovationer vad gäller både tal och motoriken :o) absolut INGET mer korrigerade där inte! (Det sa hon ju även vid 2-års kontrollen men nu känns det ännu bättre för nu pratade han med henne ordentligt med :o)) Känns otroligt bra!

Vad gäller sömnen så kommer det väl när det kommer och när det gör det så är det bra. Dessutom är det ju så att han till slut vill sova länge och väl och jag är ju ändå bara 27 år så jag har ju hela livet på mig att sova sen :o) Man måste vara positiv. Jag menar vi var ju på sjukhuset i drygt 3,5 månader (väldigt värdefulla månader både att minnas och ha upplevt) och det kändes väldigt långt men när man slår ut det på hela livet är det ju nästan ingenting.

Tänkt att skulle kolla på Sofias Änglar det ska handla om en familj som fått tvillingar i vecka 26 där den ena är frisk och den andra väldigt sjuk... Kom hem en kvart efter att det börjat så jag håller på att spela in det nu... Tänkte kolla på det sen så jag ser det från början.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar