22 mars 2011

81:2

Edvin är väldigt pigg trots feber, den är inte hög den ligger på runt 38,5 hela tiden, skumt jag undrar vad det kan vara men det är väl en förkylning, men han är inte speciellt snorig men han hostar lite. Älsklingen tyckte att det läst som astmahosta men jag vet inte jag, jag har aldrig hört sån hosta förut men vi får väl se om det utvecklas till nått. Får se om det blir jobba av för mig imorgon Älsklingen ska jobba natt i natt men på torsdag ska han förmodligen jobba dag vilket betyder att han måste vara vaken imorgon för att byta tillbaka dygnet och då kan ju jag jobba och Edvin vara hemma ändå!

Här har vi storstädat Edvins rum idag nu ska jag bara stryka nya gardiner och sen är det klart (förutom mattorna som ska tvättas). Edvin satte på sig sina hörselskydd och gömde sig under en filt när jag dammsög, han gillar verkligen inte dammsugaren, eller den funkar ju bra som mick när man sjunger men då är den ju tyst :p Men strykningen tänkte jag vänta ett tag med tänkte nämligen ta tag i köket nu!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar