21 mars 2011

80

Sista dagen på ledigheten har varit här och den började med en skönsjungande Edvin som använde dammsugarslangen som microfon :o) Sen byggde vi med Lego och lekte med tågbanan, dessutom har han döpa alla sina djur till "-pappa" jag frågade varför och fick till svar "-jag älskar pappa" hur underbar får man vara? Vi var ut och tog en promenad till affären också Edvin gick nästa hela vägen alldeles själv han stod still vid järnvägen då tåget kom och han gick på sidan av cykelvägen när cyklar kom och han pratade med fåglar.

Edvin somnade redan vid kvart över 7 men då har han varit vaken sen klockan 6 imorse så det var väl inte så konstigt. Själv sitter jag och tittar på "En unge i minuten" idag är det ett par med som får barn i vecka 28 måste säga att dom ser väldigt samlade ut fast det kanske jag med gjorde men jag var å andra sidan helt neddrogad av en massa mediciner. Jag var nog helt off det första dygnet (jag fick ju inte träffa Edvin förens efter 2 dagar)

Snart är det dax för BB sen blir det till att hoppa i säng så man orkar med morgondagen, jobb och dagisdax igen.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar