10 apr. 2011

100

VARNAR KÄNSLIGA LÄSARE ATT DET KOMMER FÖREKOMMA VISSA SVORDOMAR OCH FULA ORD I DETTA INLÄGG!

Jag är sur över att vissa busschaufförer inte kan planera sin körning utan måste TVÄRnita vid varje busshållplats. Jävla skit pain in the as kunder som inte fattar att vi med vill hem, fick sitta och vänta på bussen i 30 min efter jobbet (Jag vill ha ha en bil!) Aja inget ont som har nått gott med sig, passade nämligen på att panta burkarna på jobbet så vi fick ihop en slant till kaffekassan.

Känns förövrigt som om jag inte gjort ett dugg på jobbet idag, coollugnt har det varit men jag har påbörjat projekt häng allt i butiken i stl-ordning så nu är nästa hela min avdelning klar, men vilken tid det tar men lika bra att få grunden gjord innan man hänger in nytt tycker jag.

Nu ska Edvin upp ur badet och sen blir det sängentime för honom och soffan för mig :p

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar