13 apr. 2011

103

Svisch vad tiden springer iväg. Idag blev vi lite sena till dagis och det är väl typiskt att just den dagen men vill få Edvin att sitta i vagn så går det inte eftersom hissen är avstängd och trasig. Jag hoppas dom kommer och fixar den innan jag kommer hem ikväll och gärna innan morgondagen då jag måste ha med mig vagnen!

Förövrigt så tycker jag fortfarande att det är fruktansvärt RESPEKTLÖST att prata i telefonen när man kommer till kassan och ska betala är samtalet så viktigt kan man faktiskt vänta med att betala tills man pratat klart... Det är nästan samma sak som att jag skulle stå i telefonen när jag får kunder! Nej så gör man INTE!

Snart ska jag brumbruma iväg till jobbet, yes du läste rätt, jag ska KÖRA BIL till jobbet :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar