26 apr. 2011

116

Vaccination avklarad, han är så duktig min prins inget bråk, inget skrik och ytterst få tårar som säkert går att räkna på en hand. Han fick ett plåster med fästingar, en fästingtatuering och en klubba. Själv så fick man en spikmatta :p Kanske ska skriva att det var TBE vaccinet vi tog eftersom vi ska vara hos pappa och Eva på Åland en sväng i sommar.

Tur att vi cyklade när vi gjorde för nu ser det ut som om det kan komma en rejäl regnskur kanske till och med med åska. Hoppas inte för om det håller sig borta hade jag tänkt ta med Edvin till lekparken i parken, och det är inte så kul om det regnar iallafall inte för mig, jag måste verkligen köpa mig ett par gummistövlar. Det är tråkigt men det kan vara bra att ha.

Imorgon blir det nog cykelpremiär för detta år till jobbet, Älsklingen fick i lite luft i cykeln trots att pumpen var dålig. Jag och Edvin har lagat pumpen med silvertejp idag :o)

Har sovit som en kratta inatt med kunde inte somna och när jag väl somnade så vaknade Edvin... Han har dessutom vaknat 2 ggr i natt och sen var det morgon 6.10 det var längesen han gick upp den tiden, men det slår ju aldrig fel när man sovit dåligt så.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar