6 apr. 2011

96

Onsdag och gråvädret fortsätter, Edvin är lämnad på dagis och jag ska snart bege mig mot jobbet, kanske ska man sova en skvätt på soffan först!?

Igår fikade jag en snabbis med Jenny och så var jag på banken och snackade spar hit och dit en massa att fundera på.

Mysigaste och finaste Edvin kissar numera mest i pottan också hur duktig är inte han då!? I lördags fick han någe ryck att han absolut inte skulle ha blöja på sig så på dagtid har han varit utan blöja här hemma sen i lördags och EN olycka har inträffat EN olycka! Jättebra tycker jag :o) På dagis har han blöja med men igår hade han sagt till att ville kissa på pottan så då fick han göra det och det funkade jättebra :o) Duktiga han!

Ikväll ska vi ut och äta med jobbet ska bli nice alltid gott med restaurangmat ju :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar