29 apr. 2011

119

Idag känns allt lite bättre. Var hemma från jobbet igår och idag med lika bra att komma helt i form innan man börjar jobba igen.

Älsklingen kom hem redan vid halv 2 tiden igår för han kände att han ville vara hemma med mig men det mest typiska var att han hade ramlat från maskinen och stukat till foten rejält så han kan typ inte gå för tillfället idag är det lite bättre men han är med hemma så vi har lite ta det lugnt hemma dag här just nu.

Har bokat resa till Sofie med, är redan nervös över när jag ska vara på flygplatsen och hur man ska checka in och det där med att flyga själv... Läskigt. Jag ska dit vecka 30 min sista semestervecka och så är det ju skitskit varmt där så vi får se hur jag klara av det, min hud är inte gjord för så stark sol heller så nu får ja ta och försola försiktigt här hemma innan så huden hinner bli lite vann och sen får jag smörja och smörja och smörja. Det jobbigaste kommer ju givetvis vara att jag inte får Kramas och mysa med finaste Edvin! Men man måste få sig lite egentid ibland och han och Älsklingen kommer ha det så kanonbra här hemma.

Ser framemot semestern har en del grejer inbokade och känner att det kommer bli en kanonbra sommar.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar