2 maj 2011

122

Hela helgen har rusat förbi och jag känner mig lite bättre nu. Lördagen började med att vi fick skjutsa iväg Älsklingen till ortopedakuten medans han var där passade jag och Edvin på att åka och handla och sen var vi in och hälsade på en sväng på jobbet. Precis när jag hade konkat upp allt vi handlat plus en sovande Edvin så var vi tvungna att bege oss neråt igen för att åka hämta upp Älsklingen.

På kvällen åkte vi ut till fina Cilla och Johan och grillade och hade det super trevligt och mysigt. Edvin somnade som en prins på vägen hem efter att ha varit ute på promenad med den storstora hunden och Johan.

Igår storstäda vi lite bland Edvins kläder idag tänkte jag ta tag i alla hans prylar lika bra att göra allt samtidigt borde gå ner i källaren med och göra om lite så dessa nya kartonger får plats :p Älsklingen är hemma idag och blir nog hemma några dagar till, han har lite svårt att köra bil så i helgen har jag varit chaufför.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar