7 maj 2011

Det är då man vet!

Det är vid vissa tillfällen i livet som man verkligen märker vilka som bryr sig om en och verkligen menar vad dom säger, just nu har det varit ett sånt tillfälle och det känns faktiskt inte så kul. MenMen så är det med de helt enkelt.

Har fortfarande ont i huvudet men jag kanske mer och mer börja tro att det är lite pollenkänning jag har då det kliar i halsen och rinner ut ögonen så fort jag kommer ut... Faaaaaan så tråkigt om det är så för jag ÄLSKAR VÅREN! Nu har solen kommit tillbaka med fast det gör den ju alltid när jag jobbar så det är ju egentligen inget nytt... Undra hur det kommer vara på jobbet idag, lugnt, stimmigt, härigt, fulllfart eller vad... Varor finns det att pyssla med iallafall så vi står inte sysslolösa så på den fronten vet jag vad som händer.

Ikväll ska vi iväg till storstaden och hälsa på hos Emma och Linus, Emma fyller år så det blir lite födelsedagsfirande. Hoppas Edvin är glad hela tiden trots att det blir lite sent.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar