12 maj 2011

Det funka inte!

Nehe... Här sitter man och tänkte lägga över lite bilder från kameran till datorn för att bjuda på lite nya bilder på finaste Edvin men tydligen så funkar inte USB-portarna på datorn... IRRITERANDE!

Pengarna är på väg tillbaka till mitt konto nu vilket känns bra, vet ju att det kan ta lite tid men jag vet att dom kommer komma iallafall... Edvin är bra rolig på vägen till sjukhuset så är det en rätt lång och seg backe och jag är ju inte så himla fit for fight om man säger så men jag trampade på medans Edvin sitter i bak och säger "-fortare mamma, fortare"... Haha man kunde inte annat än att skratta åt han, underbara Edvin! På väg ner på stan så stannade vi och gav ankorna lite bröd men inte var dom så hungriga inte, dom får ju bröd dagarna i ända men Edvin älskade det och har pratat om det en tid nu så nu fixade vi det med... Hade dock inte kameran med mig skulle ha haft de för han ser hur lycklig ut som helst när han matar dom :o) Sen åkte vi vidare ner på stan, gu vilken pers det var att han Edvin utan vagn inne i stan han for runt över allt och bara "- mamma du kan inte ta mig, du kan inte ta mig" och så for han in och ut i massa affärer och runt i affären vi skulle till... Men väl inne på ICA så skötte han sig fantastiskt bra, han drog korgen och la i grejerna vi skulle ha den... Väl hemma så slocknade han på saccosäcken när han tittade på Nicke Nyfiken!

Hoppas Älsklingen kan få ordning på USB-portarna till ikväll så jag kan bjuda på några bilder då!

KramKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar