16 maj 2011

Fick en kommentar...

Tänk va igår fick jag en kommentar av Telia efter mitt första inlägg om dom, tur att jag inte hade skrivit en massa hemskheter :p

Idag funkar Tv:n iallafall trodde nästan den skulle sluta funka igen för hon jag prata med i telen sa att det kunde hända igen men än så länge fungerar allt. Helgen försvann snabbt iväg och idag är det måndag igen. Idag ska jag få en ny telefon :o) Yeah!

Tråkigt väder är det ute med, måste köpa ett par till stövlar till Edvin så att man slipper släpa det par vi har fram och tillbaka... Dom vi har är nämligen glömda på dagis så jag är lite i valet och kvalet om vi ska gå ut eller inte... Det blir nog en cykeltur till affären iallafall köpa lite mjölk och potatis till middagsmaten.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar