8 maj 2011

Negosmittad!

Idag kom det verkligen in en negokund, allt var fel... Är man gammal passar man inte i vit, man passar i linne, man kan inte ha orange till grått hår och att hon dessutom inte hittade någe som föll henne i smaken var ju hemskt, hon muttra surt på vägen ut "-hmm att man inte kan hitta nått"... BLÄ! jag blev lite negosmittad ett tag men sen blev det bra igen...

Men det är verkligen riktiga stökkunder inne på söndagar, kläder ligger slängda över allt och allt är vänt ut och in och hualigen.

Imorgon är jag ledig så då är det min tur att njuta av solen, jag och Edvin ska träffa Cilla kanske blir det piknik vid någon lekpark och lite solning, det ser jag framemot! På tisdag blir det cykelpremiär till jobbet hade jag tänkt.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar