15 maj 2011

Rörstrand

Rörstrand

Har varit på Ittala outlet i Örsundsbro, det fanns en massa fint som man bara ville ha frågan var bara vad man skulle ha allt till... Så för min del blev det en tesil och en present till Finaste Fias bebis :o) Edvin fick en fin fin mugg med Emil av mamma... "Emil och halta Lotta" heter muggen han fick. Jättefina muggar och jag vill ha dom alla.

Tv:n funkade inte när jag kom hem heller så då ringde jag till Telia och fick sitta i telekö i 90 minuter, det är värre än Försäkringskassans köer och tider kan jag säga hoppas man slipper betala för det telefonsamtalet. Sen blev felet fixat snabbt iallafall så nu borde vi kunna se VM-finalen i hockeyn!

Har städat här hemma med och har äntligen varit ner till källaren och lämnat ner några av backarna med Edvins urvuxna kläder! Och lite leksaker och andra prylar!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar