12 maj 2011

Underbart.... Inte!

Tänka va första gången på väldigt väldigt länge vaknade Edvin före klockan 6 idag, 5.40 var det dax att gå upp tyckte han och då hade ändå somnat lite senare än han brukar... Konstigt det där... Hade hoppats på att han skulle sova lite längre just idag eftersom vi är ledig men ikke då. Idag blir blir det en sväng på cykeln först upp till sjukan för dom ska göra så jag får mina pengar tillbaka och sen ner på stan och köpa en ny svampbob tröja till Edvin eftersom jag var så duktigt och tappade den vi hade.

Det verkar dock inte som om vädret är på min sida är ju ledig och självklart vankas det regn och det ser inte direkt bättre ut över helgen heller... Men jag håller tummarna för att jag kommer ha fint på min semester iallafall.

Har fått tid för återbesök på NEO med Edvin med. Ska verkligen blir kul, okorrigerad 2,5 årskontroll undra om dom med tycker att han är som en "normal" 3-åring som BVC-sköterskan tycker. Tänka att han blir 3 i Augusti, vart har tiden tagit vägen?

KramKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar