5 maj 2011

Bort med siffror in med text

Har haft dålig fantasi och skrivit siffror i som titel istället... Men nu får jag försöka vara lite fantasifull... jobbade låååååång heldag igår tiden sprang iväg och helt plötsligt var det dax att stänga virrpannan jag trodde jag hade glömt nyckeln hemma och var tvungen att ringa en kollega för att be henne komma och låsa men 2 sek senare så hittar jag nyckeln. Jag hade bilen till jobbet igår och då har jag ju inte min egen nyckel utan Älsklingens så då trodde jag att jag hade glömt jobbnyckeln hemma men jag hade visste tagit loss den från min nyckel och satt fast den på bilnyckeln. Antar att det är sånt där man gör av ren reflex och sen inte tänker på.

Idag är jag ledig igen och det känns lika bra de då jag har världens huvudvärk känns som om jag har haft huvudvärk i 1 vecka snart BLÄ för det.

Längtar efter semestern fina Jenny ska följa med och semestra på Malta med Syster i sommar ska blir super härligt!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar