11 maj 2009

The Day!

dagen började som vanligt runt 6 tiden imorse, jättetrött var jag men inte min glada lilla kille Edvin som fick sova i vår säng efter vällingen inatt. han hade rullat runt på mage och gav mig största leendet jag sett när han såg att hade vaknat :o) då är det lätt att kliva upp vill jag lova. Älsklingen jobbar kväll denna vecka så vi åkte iväg och handlade på MAXI tidigt imorse tillsammans med alla andra småbarnsföräldrar och penisonärerna. Sen bar det av till föräldragrupp, träffade alla bebisar och mammor, bebisarna växer och växer och kan mer och mer dom är sååå duktiga allihoppa.

Efter träffen tog jag en fika på stan med Ida och sen åkte vi hem till mig och gjorde middag det är ju så tråkigt att äta middag ensam så jag bjöd med henne :o) Tog en promenad i samband med att hon skulle hem, rikigt härligt med en kvällstur!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar