6 maj 2009

Onsdag!

Idag blev det sovmorgon till klockan halv 8 och det var okej tycker jag, så vi bestämde oss för en promenad innan vi ska tvätta, ska faktiskt tvätta i vår tvättstuga idag eftersom vår tvättmaskin inte är inkopplad ännu och så har jag inte haft någe tvättmedel så det har vi varit och införskaffat. Skulle till apoteket med men dom öppnade inte förren klockan 10 i G-sunda öppnar dom 9 så jag trodde dom gjorde det här med men ikke, så vi tog en glass och satt i parken och väntade Edvin och jag, han sov i och för sig men ändå :o) BTW vet nu hur mycket glass kostar nuförtiden!? det finns EN, EN glass som kostar under 10:an och det är piggelin sen kostar alla runt 12-22 typ alltså 22 kronor för en glass, denna glass kostade typ 13 när jag var liten! Dessutom var den mycket godare när man var lite med!

Nu har vi nyss kommit hem och Edvin har hunnit smällt i sig lite fruktpure till mellis och nu tränar han på att rulla runt och ta sig fram. Knäppt kort på lillkillen när han åt mat i sin stol igår så jag ska ladda upp en bild på han sen :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar