28 maj 2009

Torsdagmorgon!

Igår var vi ner på stan en sväng och fikade med Ida och Jenny, mycke trevligt trevligt, lagom till hemfärden så började det regna så damn typiskt när man har tänkt att man ska gå, men som tur var så slutade det regna rätt så snabbt så vi gick hem ändå och precis när vi kommer innanför dörren så hör jag hur regnet bara öser ner, så tur hade vi :o)

Edvin hade en liten kansig dag igår, han var ju jättegrinig på morgonen och så sov han en sväng och så var han lite glad och så sova han ett tag igen och var lite vaken och så när vi var på stan tills han somnade när vi fikade och jag var taskig och skulle klä på han sovades med det funkade faktiskt bra sen sov han i typ 3 timmar och hade ändå inga problem med att somna på kvällen.

Idag ska jag faktiskt göra min medborgliga plikt, jag ska rösta i valet, även om jag inte riktigt har hängt med vad som gäller och blablabla, men jag tycker faktiskt att när vi får rösta så bör vi rösta!

Ajust det är det inte mobilen som pajar så är det bilen, jädra skit, hoppas den snart blir bra!

KramsKrams

1 kommentar:

  1. tjoho.. inge bra att bilen går sönder ju :( mene tisdag nästa vecka fungerar underbart bra för mig iallfall :) kramkram

    SvaraRadera