25 maj 2009

Måndag!

Måndag, måndag igår lyckades jag få lillskrutten att somna vid halv 10 tiden och han sov till ungefär klockan 7 sen började hans dag och givetvis min med. Helt underbart väder ute så vi bestämde oss för en promenad ner på stan för att inhandla lillebrors stundentpresent. Blev lite sommarkläder till Edvin med och ett linne till mig.

Nu har vi just avslutat en smoothie lunch, gjorde smoothie på färska jordgubbar och färsk mango supergott det tyckte även Edvin var en höjdare, men han fick nöja sig enbart med frukten.

Nej nu måste jag leta reda på mina lönebesked som jag måste kolla en sak på hua, har ingen aning om vart årets kan vara någonstan la dom på ett "bra" ställe när vi flyttade.

Cilla, finns här flr dig jämt och alltid! Glöm inte det!

KramKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar