7 maj 2009

Härligt!

Det känns härligthärligt att vakna upp i en ljus och fräsch lägenhet, visst lite pain att allt inte är på sin plats ännu men gu så härligt det är ändå! Det känns skönt att man ser ut över gården när man sitter i soffa, det är härligt med en stor balkong i söderläge och det är skönt att bo högst upp med hiss!

Idag öste Edvin i sig en ny sorts mellis som jag testade och det gick verkligen hem, det var fruktoure med ris, så det ska vi fortsätta köra med. Efter mellis så gick vi och gick en promenad blev ingen långpromis idag, jag måste ju lära om mig alla bra promenadstårk här ju, när jag bodde här sist så fanns ju inte alla dess hus och gångvägar här :o)

Glömde berätta att jag har skickat in ansökan om dagisplats till Edvin med, verkar vara ett dagis som inte har öppnat ännu så vi får väl se vad som står i infon som vi ska få på posten :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar