2 nov. 2010

Idag är det ingen vanlig dag...

För idag är det gulliga Idas 26:e födelsedag :p Och jag ska jobba hela långa dagen plus lite X-tra eftersom det är inventering idag!

Edvin gick upp mitt på pricken samma tid idag som igår, 05.46! Han somnade bra igår kväll trots att han sov så länge på dagen men därav denna tidiga morgon idag kan jag tro. Idag kommer han iallafall bara få sova i 45 min för så är det sagt till dagis så jag hoppas han sover 30 min mer imorgon för då har iallafall klockan hunnit bli 06-någonting :p 05 låter så mycket jobbigare i mina öron. Edvin ville för övrigt sticka iväg till dagis med en gång när han vaknade, han satte på sig skorna och skrek PARKEN... Fick verkligen försöka locka med allt för att vi inte skulle komma dit 2 timmar tidigare än utsatt tid men till slut så satte han sig ner och tittade lite på TV och sen helt plötsligt så var det tid att gå :o) Edvin sprang hela vägen och när vi kom in så sprang han raka vägen till Babban och gav henne en superstor Kram och ville upp i knät. Det kändes jättebra eftersom de är ett tag sen han bara for in sådär.

Har märkt att bokstaven T på tangentbordet inte alltid vill funka vilket är väldans irriterande när man sitter så här och skriver tur att man tittar mer på skärmen än på bokstäverna när man skriver så man hinner med att se när t:et saknas :p

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar