23 nov. 2010

Trött och frusen!

Så känner jag mig idag! Edvin kör varannannatts principen och inatt var det en nu måste jag gå upp mamma natt... Inatt var han dessutom vaken 1 timme innan han ville ha vällingen så vi satt bara i soffan och mös i mörkret.

Hade en trevlig dag med Ida och Vilda igår, Edvin hittade en bok som han tyckte så mycket om det var en bok med massa djur och han kunde nästa alla utan att man sa vilka det var och dom han inte kunde sa jag och då sa han efter mig på en gång, tänk vad duktig min prins är!

Nu är han iallafall på dagis och jag sitter här och äter lite frulle och är fixad och klar inför jobbet men jag börjar inte förrens vid 12.40 så jag har lite tid att fördriva :p Idag blir det iallafall bilen för nu är vinterdäcken på och Älsklingen jobbar natt så då kan jag lyxa lite! Det är för och nackdelar med att jobba natt, fördelar är mer pengar och att jag ta bilen till jobbet, det negativa är att man får sova själv :p Men det funkar bra ändå!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar