29 nov. 2010

Snabbt!

Tänk vad tiden bara rinner iväg... Lördagen tillbringades med mamma på stan och snöandet Edvin var självklart med eftersom Älsklingen jobbade :o) Riktigt kall var man när man kom hem efter att ha varit ute i flera timmar. Kvällen tillbringades hemma med mycket ljus och mys och tänka sig att Edvin lät dom vara! Fixade lite med julgrejerna med, ångrar att jag inte köpte en till stjärna menmen blir bra så här med... Nu ska det fixas lite enris hade jag tänkt för det luktar ju så gott och så får det vara som en lite provisorisk julgran då jag inte vet vart vi skulle få plats med en riktig, får komma på någon bra plats till den nästa år :p

Igår överraskade jag och Edvin Älsklingen med nybakt bröd på morron och så tände vi första ljuset i adventsljusstaken såklart... Sen bar det iväg till mamma som fyllt år på lite fika resten av kvällen tillbringades i soffan och i tvättstugan!

Idag har jag och Edvin bakat lussebullar och han överraskade mig genom att sjunga nästa hela sockerbagarvisan för mig :o)

Nej nu ska jag nog skutta i säng så jag orkar med morgondagen... Jobb står på schemat!

KramsKrams

2 kommentarer:

  1. Men du glömde ju berätta att ni pratat med mej o hur en edvin gör när han inte vill säga hejdå till moster. Har det lagt sig än? Kramkram

    SvaraRadera
  2. Ajust det det glömde jag... Håller för munnen :p

    SvaraRadera