3 nov. 2010

Otur!

Riktig otur man har då, här vaknar Edvin vid 30 min senare än igår alltså samma tid som Älsklingen kom hem både igår och i förrgår, tror han kom hem den tiden idag?(Han hade lovat att ta Edvin en sväng på morgonen om han vaknade när han kom hem) Nej han kom hem redan vid kvart i 5 imorse så jag var tvungen att pallra mig upp med finaste! Inventeringen igår gick galant var hemma vid kvart i 10 så det gick snabbt denna gång, riktigt skönt men det känns i kroppen och knoppen idag! Idag är det jobb som gäller 10-19 Låååång dag, har till och med 1 timmes lunch som jag inte har någon aning om hur jag ska fördriva, men jag går nog och handlar lite tror jag, brukar bli så :p

Glömde ju berätta att jag fick fin fina blommar av Älsklingen i måndags, 5 röda rosor som var lika höga som Edvin är lång (86 cm)!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar