21 nov. 2010

Mycket!

I helgen har man jobbat, Det har varit min jobba lång helg, slutar 5 på lördagen och börjar vid 11 på söndagen och mycket har vi hunnit med! Eller i stora drag i allafall nu är det bara till att fylla på när varorna kommer.

Är fruktansvärt trött idag sov knappt någe i natt och det känns nu jag hoppas att jag kommer sova bättre inatt. Vilket lite lätt gjorde mig lite off på jobbet... Jag gjorde allt jag skulle men när kunderna frågade någe fick jag hela tiden fråga Va?... MenMen det var ju söndag och allt och mycket kunder som skulle handla julkläder och klappar.

Imorgon är jag och Edvin ledig och då blir det en sväng till Ida och Vilda, hoppas det blir fint väder för då kanske vi kan vara ute och leka en sväng. Vore mysigt.

Ser framemot nästa helg med ska ner på stan och kolla in julskyltningen med mamma och så Edvin eftersom Älsklingen ska jobba.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar