4 feb. 2011

35

Idag är fredag, känns grymt skönt trots att jag varit hemma hela veckan. Älsklingen slutar ju tidigt och Edvin verkar vara på bättringsväg trots lite feber i natt, trodde att det var mer än det var (det var bara 38,3). Helg innebär också att jag äntligen ska få träffa lite vuxna människor och umgås med mer folk än finaste lilla Edvin. Idag fyller svärfar år så det blir ev en tripp dit om Edvins feber håller sig undan under dagen och imorgon ska vi hem till min pappa och Eva och äta lite gott. Helgen avslutas med en tripp till Finaste Fian i Storstan som jag ser fram emot det!

Sen är det vardag igen, jobbar inte förrens på onsdag heller så Edvin får verkligen vara hemma och kurera sig, på måndag ska jag träffa fina Cilla med!

Ajust det, nya bilen är på G nu med, Älsklingen fick ett mail igår att den hade fått ett regnr så nu är den i Sverige, håller tummarna för att den är klar till nästa vecka!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar