28 feb. 2011

59

DÖD!
Edvin har varit vaken i typ 4,5 timme i natt, jättekul! Eller inte. Nu blir det inget sovande på dagis hur trött han än må vara för så här kan jag inte ha det!

Nej nu är jag färdig och klar så nu ska jag ta och klä den lille grinige killen som ska iväg till dagis. Håller på att fundera ut någon mat till kvällen med men det är då inte lätt när hela huvudet känns som bomull och ögonlocken gärna vill stäng sig NU! Vi har inte så mycket i frysen för vi har inte hunnit handla ännu och så lämnade vi iväg gammelbilen i fredags.

Ajust det var ut en sväng i lördags med och herrejesus vad med folk det var, kul och trevligt hade jag ändå trots att jag gärna hade varit lite piggare igår eftersom jobb stod på schemat menmen. Och när jag skulle hämta jackan så var det ett gäng träskpaddor som stod bakom mig och gnällde på att dom skulle med bussen... Hmm jag antar att INGEN annan skulle med någon buss! Tur att man bor i stan. Jag tog taxi och fick dessutom åka lite billigare så 100 spänn betalade jag!

Nej nu måste jag klä på den lille!
KramsKrams

1 kommentar:

  1. Trist att han inte har sovit något bra. Är han förkyld igen?

    Beställ pizza till middag så slipper du laga någon mat!

    SvaraRadera