18 feb. 2011

49

Edvin sov inte en blund igår på dagen och han verkade trots allt väldigt pigg HELA dagen... Han vaknade ändå en gång i natt plus att han vaknade innan 6 imorse klart vaken! Jag är halvt om halvt död, känner att jag behöver komma igen sömnmässigt nu efter helvetesförkylningen (den är inte borta än) är ju ledig i helgen men självklart så är Älsklingen tvungen att jobba men vi får se det positiva i det helt enkelt.

Edvin är lämnad på dagis och det är riktigt riktigt kallt ute, känner redan nu hur pain det kommer vara att gå och skrapa av bilen sen när det är dax för mig att börja bege mig mot jobbet.

Får se vad som hittas på i helgen när det bara är jag och Edvin, hoppas solen skiner får då kanske vi beger oss ut i pulkabaken en sväng! Synd bara att det ska vara så kallt!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar