14 feb. 2011

45

Härliga soliga måndag, ja jag vet att det är 20 minus ute men solen skiner och det gör såååå mycket. Har jobbat i helgen och så har jag träffat lillebror som var hemma på permis. Han verkar ha det bra och trivs bra gör han med.

Edvins mage krånglar med eller det blev ju inget mer i fredags men i lördags och i söndags så bajsade han typ vatten varje morgon och inatt kräktes han igen men han är ätit som vanligt och han är precis som vanligt så jag vet inte vad "felet" är. Har ringt till BVC för att rådfråga lite hade jag tänkte men jag väntar ännu på att dom ska ringa upp. Eller dom ska ringa vid 9.35 tiden så det är ett tag kvar. Jag hade ändå tänkte ringa till BVC för att boka upp en tid för att kolla upp Edvins vikt lite. Det är ju 6 månader sen vi var där sist och det är ytterligare 6 månader innan vi ska dit igen så en liten dubbelkoll på vikten vore inte helt fel eftersom han varit sjuk och så nu det här med magen.

Min förkylning sitter fortfarande i men det känns iallafall som om det är på tillbaka gång men fy vilken hemsk förkylning det har vart... En sån här förkylning har jag inte haft på bra länge.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar