21 feb. 2011

52

Måndagmorgon och jag är trött på det mesta! Trött för att jag aldrig får sova ordentligt, trött på att det alltid känns som ett bombnedslag hemma, trött på snön och vinter (Igår hade snön legat i STHLM sen 20 november det är 3 MÅNADER! är säkert samma här.) är trött på min förbannade skit förkylning som ALDRIG verkar vilja försvinna. Det är tur att man är ledig idag så man ligga på soffan mysa med Edvin och bara vara.

Igår målade jag och Edvin med vattenfärger här hemma för första gången, har haft vattenfärger hemma länge men glömt bort det och sen när jag har kommit på det har jag glömt bort vart jag har lagt dom men nu hittade jag dom :o) Tog en en del fina bilder och kan bjuda på ett par senare. Var iväg och fikade hemma hos Cilla och Johan en sväng med och jag och Cilla tog en lite promenad hem till deras granne för att mata hundarna (hon var lite hundvakt) trevligt med en lite promis måste jag säga. Vi måste ses oftare så är det bara!

Idag blir som sagt lugna gatan och ikväll blir det nog middag hos käre mor, lyxigt! Vill bara säga åt alla som är hemma och inte gör nått vettigt att idag klockan 10.05 så handlar det om tvillingar på Efter tio med Malou och just idag ska Mamma Emmy dit med sina små tjejer Nelia och Lilja som är födda i vecka 23+5 här är deras blogg http://mirakeltvillingar.wordpress.com/ för mig är det intressant både för att det handlar om tvillingar (eftersom jag själv är det) och för att dom är förtidigt födda nästan 1 vecka innan Edvin om man säger så.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar