11 feb. 2011

42

Vilken härlig dag, jag känner mig faktiskt piggare än på länge måste jag säga, men vad händer då? Jo jag vaknar av att jag får en praktspya över hela håret och en magsjuk Edvin på köpet! Eller jag vet egentligen inte om han är magsjuk eller om det är nått annat för han kräktes 1 gång i natt och sen åt han välling och sen kräktes han nu på morgonen och sen inget mer än så länge så pepparpeppar... Nu ska jag jag försöka få i han nått att äta för att se om det med kommer upp... Vild och galen är han iallafall och det skulle inte jag vara om jag var magsjuk!

Planerna på att åka till mormor har blivit uppskjutna förmodligen så kommer jag åka dit själv... Kanske att resten av familjen följer med om kräkmonstret inte kräks nått mer för om han inte gör det så känns det inte riktigt som om det skulle vara magsjuka eller???

Trevlig fredag på er!
Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar