5 sep. 2011

Då är det bara att vänta!

Sådär ja, en liten bit till avklarad. Andra saker måste jag vänta på att få avslutade men i slutet på veckan ska nog det med vara klart.

Idag har jag och Edvin gått en promis till affären, Edvin ville att vi lämnade vagnen hemma och det gjorde vi, det tog ungefär 80 minuter att ta oss fram och tillbaka vilket hade gått på ca 20 min om jag gått själv. Men Edvin var nöjd och vad gör man inte för dom finaste man har? Just nu sitter han och skrattar åt nått på Tv:n, MYSIGT!

Imorgon är det dax för jobb igen och på onsdag med och sen är jag ledig 2 dagar och så jobbar jag ju i helgen. och så jobbar jag måndag och onsdag och på torsdag så blir det ju minisemester. Dagis är ju stängt för planering så det är därför vi passar på att åka iväg en sväng.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar