2 sep. 2011

Kan inte folk klockan?

Ibland så blir jag så förbannat trött på att folk bara tar för givet att man ska vara hemma hela tiden och att man har tid att bara vara hemma... HALLÅ min tid är också viktig... Sjukan ringde aldrig tillbaka, får ringa till dom på måndag och kolla upp det en gång till helt enkelt. Sitter nu och väntar på en jävla hantverkare som skulle vart här 9.30 men som inte kommit... Irriterande! Aja snart ska jag iallafall iväg till jobbet så då får dom väl klara sig bäst dom vill själva... Jag har ju faktiskt väntat i 5 månader på att dom ska komma och byta ut väggen! AMATÖRER!

Idag känner jag mig som positiva Sara... Eller inte... Mailen funkade inte heller eller jo det gör den men jag kan inte bifoga den fil jag vill bifoga... VARFÖR? BLÄ! SKITVECKA helt enkelt. Men hoppas denna jobbdag bli bättre och sen har jag ledig helg!

Om 2 veckor så åker jag, Edvin, mamma och mormor iväg till västkusten, mycket roligt och mycket trevligt!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar